Kurs Konferanse - Utdrikningslag - Grupper

Fantastisk natur og et stort utbud av både overnattingsmuligheter og aktiviteter har gjort Geilo til den perfekte plassen for å arrangere gruppesamlinger som kurs konferanse og utdrikningslag. Geilo tilbyr god overnatting, fine og moderne konferanse fasiliteter og mat og drikke av høy kvalitet. Geilo tilbyr kurs konferanse muligheter for både store og små grupper.

Reis på skoletur til Geilo - Lek og lær!

Morsomme og minnerike opplevelser i trygge rammer.

Slaatta – Geilo Skiskole har tatt imot spente og forventningsfulle elever på vinterstid. Vi vet at organisering, logistikk og sikkerhet er viktige faktorer for at klassereisen skal bli en suksess.
Vi tilbyr pakker ifra en til flere dager; ski pass, skiutleie, ski kurs og morsomme aktiviteter som team building og akekonkuranse. Vi skreddersyr opplegget etter ønsker og behov.
Slaatta har også gode kontakter med andre aktivitetsleverandører og sammen kan vi tilby et opplegg på høyt nivå. Geilo egner seg perfekt for klassereisen. Rolige omgivelser, sentrumsnært, effektiv skikjøring, mye variasjon og svært gode pakkepriser.