Vi inspirerer og utvikler deg på snø og bidrar til at din skiferie blir et uforglemmelig positivt minne.

Geilo Skiskole er bygget rund sitt fantastiske team med erfarne, profesjonelle og dedikerte instruktører.
Vi stiller høye krav til utdanning og kunnskap og vi har tre viktige felles egenskaper
– lidenskap for ski og snowboard, dele skiglede og evnen til å lære bort.

Geilo Skiskole tilbyr privatleksjoner og gruppekurs. Uansett hva du velger får du profesjonell veiledning til personlig utvikling, skiglede, mestring og ikke minst trygghet i skianlegget.
Vi tilbyr instruksjon i Alpint, Snowboard, Telemark, Langrenn og Ski/ Snowboard for funksjonshemmede.

Hvorfor er vi en av Norges beste skiskoler?

Geilo Skiskole har erfarne og velrennomerte skiinstruktører. Vi er utdannet i metodikk, pedagogikk, biomekanikk og selvfølgelig ski og snowbord teknikk. Vi ser også på vertskapet som en viktig del i undervisningen.
Viktigst av alt er at vi har lidenskap for det vi driver med og ser på vårt yrke som en profesjon. Vi er et nøye sammensatt team med egenskaper som setter gjesten i fokus. Vi elsker å inspirere snøsport og formidle skiglede.
Velkommen til Geilo Skiskole på Slaatta!

Opplev ekte skiglede!

Er du en erfaren skikjører og ønsker å dykke dypt inn i skiteknikken. Ser du etter en skiinstruktør med energi og entusiasme, eller trenger du en instruktør med tålmodighet og god evne for forståelse.
Vi er en gjeng instruktører med forskjellige personligheter, kvaliteter og erfaringer, akkurat som våre elever. Vi setter fokus på å finne riktig instruktør til akkurat deg!

Sjekk ut våre ski og snowboard videoer på youtube.com

Privat ski og snowboard coaching
- Sett fokus på deg selv!

Geilo Skiskole sine instruktører skreddersyr timen etter dine mål og forutsetninger. Få konkrete tips på hva du må gjøre for og utvikles som skikjører og husk,
-det er oftest små justeringer i skiteknikken som skaper stor forandring og gir deg skiglede.

Geilo Skiskole er en profesjonell skiskole og vi stiller høye krav til utdanning og kunnskap hos våre instruktører.

Gruppekurs
- For deg som vil lære å stå på ski og snowboard sammen med andre

Geilo Skiskole tilby gruppekurs for barn og voksen mandag-torsdag. Våre grupper er små og vi tilbyr 4 nivåer, fra nybegynner til avansert. All undervisning tilpasses gruppens ferdighetsnivå og gruppeskiskole er perfekt for deg som ønsker å lære sammen med andre.

Geilo Adaptive - Vi ser muligheter!

Geilo Skiskole mener ski og snowboardkjøring skal være et alternativ for alle uansett forutsetninger.
Defor tilbyr vi tilpasset ski og snowboardkjøring for deg som ønsker dette.