Hvorfor er Geilo Skiskole unik?

Geilo Skiskole setter sin ære i å ha erfarne, profesjonelle og lidenskapelige ski- og snowboard instruktører som prioriterer utvikling, utdanning og kunnskap. Teamet deler en lidenskap til undervisning og snøsport.

Teamet har tre viktige verdier:
- lidenskap for å undervise i ski og snowboard
- dele gleden ved snøsport
- skape unike vinteropplevelser

Hvorfor er Geilo Skiskole profesjonell?

Geilo Skiskole har erfarne og velrennomerte skiinstruktører. Teamet er utdannet i metodikk, pedagogikk, biomekanikk og ski og snowbord teknikk, og nøye sammensatt med egenskaper som setter gjesten i fokus

Vi ser på vertskap som en viktig del i undervisningen.
Vi har lidenskap for snøsport og ser på yrket som en profesjon.
Vi elsker å inspirere snøsport og formidle skiglede.

Velkommen til Geilo Skiskole på Slaatta!

Vi inspirerer og utvikler deg på snø, og bidrar til å skape minneverdige opplevelser!

Geilo Skiskole tilbyr privat- og gruppetimer i ulike snøsportsdisipliner, alpint, snowboard, telemark, langrenn og adaptiv ski/snowboard.

Profesjonell veiledning, personlig utvikling, skiglede, selvtillit og sikkerhet vektlegges.

Privat ski og snowboard coaching

Geilo Skiskole sine instruktører skreddersyr timen etter dine mål, ønsker og forutsetninger.
Bestill en av våre erfarne instruktører og få konkrete tips på hva du må gjøre for og utvikles som skikjører.
Det
er oftest små justeringer i skiteknikken som skaper stor forandring og gir deg økt skiglede.

Privat leksjoner er oftest den raskeste veien til progresjon, for alle aldrer og nivåer!

Geilo Skiskole stiller høye krav til utdanning og kunnskap hos sine instruktører.

"Den raske veien til progresjon"

Gjør deg klar til å stå på ski, føl deg levende og opplev ekte skiglede!

Er du en erfaren skikjører som ønsker å finpusse skiteknikken? Ser du etter en skiinstruktør med energi og entusiasme,

eller ønsker du en instruktør med tålmodighet og god evne for forståelse.

Vi er en gruppe instruktører med ulike personligheter, kvaliteter og erfaringer – akkurat som våre gjester.

Når du bestiller en privat instruktør har vi fokus på å finne den rette instruktøren til deg!

Gruppekurs
- For deg som vil lære å stå på ski og snowboard sammen med andre

Geilo Skiskole tilbyr gruppekurs for barn og voksen mandag-torsdag. Våre grupper er små og vi tilbyr 4 nivåer, fra nybegynner til avansert. All undervisning tilpasses gruppens ferdighetsnivå og gruppeskiskole er perfekt for deg som ønsker å lære sammen med andre.

Geilo Adaptive
- Vi ser muligheter!

Geilo Skiskole mener ski og snowboardkjøring skal være et alternativ for alle, uansett forutsetninger.
Derfor tilbyr vi tilpasset ski og snowboardkjøring.