Sett fokus på deg selv og velg en privat instruktør
- raskere progresjon kan bidra til en bedre opplevelse på snø!

Gjennom privat ski og snowboard undervisning får du profesjonell veiledning.
Geilo Skiskoles instruktører vil skreddersy undervisningen etter dine ønsker og behov, være seg du er barn, voksen,
helt nybegynner eller ekspert på ski/ snowboard.  Vi analyserer dine skiferdigheter og hjelper deg i din utvikling utfra dine mål og forutsetninger.

I tillegg er vi godt kjent i skiområdet og vet hvilke områder som passer best for deg i din utvikling.

Vi tilbyr privat undervisning i Alpint, Snowboard, Telemark, Langrenn og Adaptive, Bi og Sit Ski.

Prisliste Geilo Skiskole 2023-2024 Varighet 1 pers. per ekstra pers.
Knøtte privat time for barn 2-4 år 40 585,- 245,-
Privat instruksjon 55 875,- 265,-
Privat instruksjon
Privat Langrenn instruksjon
80 1235,-
1385,-
295,-
355,-
Privat instruksjon
Privat Langrenn instruksjon
110 1535,-
1635,-
355,-
395,-
Privat instruksjon 170  2130,- 425,-

På 3:e leksjonen gir vi 15% rabatt
På 4:e og 5:e leksjonen gir vi 20% rabatt
10% rabatt ved bestilling av 6 eller flere leksjoner

Rabatter gis ved samlet bestilling for den samme personen/ personer.
Skipass er ikke inkludert i skiskole prisene

Hvor ønsker du å møte instruktøren?
Geilo Skiskole har base på Slaatta men våre ski og snowboard instruktører kan møte deg der du ønsker. Lengre transport kan medføre en ekstra kostnad.

Vi har erfarne og velrenommerte ski- og snowboard instruktører,
sertifiserte og utdannet i henhold til nasjonale og internasjonale standarder.
Alle instruktrer kan undervise på minst 2 språk og er utdannet i metodikk, pedagogikk, teknikk og analyse.

Bli bedre på ski sammen med vennegjengen!

Del opplevelsen med vennene dine ,bestill privat skitime til deg og vennegjengen med en av Geilo Skiskole sine erfarne ski instruktører.  Dere velger selv hva dere ønsker å ha fokus på og instruktøren skreddersyr etter deres mål og ønsker. Det er viktig at dere er på omtrent samme nivå for å få mest mulig ut av skitimen.

Privat leksjon for barn 2-4 år - Trygghet er viktig!

Gi ditt barn en god start på ski. Hovedmålet med leksjonen er å få barnet til å føle seg trygg og bli kjent med hvordan man balanserer på ski. Husk at barnets motoriske evner utvikles veldig individuelt. Vi på Geilo Skiskole anbefaler derfor privat skikurs til små barn. Vi anbefaler å starte med en 40 minutters leksjon hvis det er første gangen på ski. Det kan fort bli slitsomt å prøve noe helt nytt og vanskelig å holde konsentrasjonen. Det er også viktig at det minste gjestene våre møter en instruktør de liker og stoler på. Hvis barnet føler seg trygg med instruktøren anbefaler vi at mamma/ pappa følger med fra avstand, da barnet kan miste fokus fra det vi prøver å lære.

Privat snowboard leksjon

Ønsker du å forbedre svingteknikk eller lære å hope og trikse i snowboardparken?
Geilo Skiskoles entusiastiske snowboard instruktører kan lede og
inspirere deg.

Vi gir deg profesjonell veiledning til personlig utvikling, mestring og snowboardglede.

Privat langrenns leksjon - forbedre teknikken og få bedre flyt!

Trenger du hjelp med å få bedre flyt når du går på ski? Geilo Skiskole sine langrenns instruktører kan gjøre deg bevist på hvordan du går på ski. Se over dine bevegelser og din balanse, flyt, timing osv.

ProSkiCoach - gode opplevelser og skiglede

Et tilbud til deg som er en god skikjører, men ønsker å utvikle og finjustere skiteknikken.
Skikjøring med riktig teknikk gir deg både styrke og utholdenhet, og ikke minst bidrar det til skiglede.
Bestill en time med ProSkiCoach og opplev forskjellen.

Vennligst fyll ut skjema nedenfor eller kontakt oss på e-post: booking@geiloskiskole.no/ tel: +47 32 09 03 70 for bestilling av privat skiskole.
Velg først antallet personer du ønsker å legge inn forespørsel for.

Person 1

Person 2