ProSkiCoach Starttime

ProSkiCoach Star 8-10 leksjoner
16 timer
12.560,-

For mer informasjon og bestilling kontakt booking@geiloskiskole.no

Et tilbud til deg som er en god skikjører og ønsker å utvikle og finjustere skiteknikken. Bestill en privat time med en ProSkiCoach og opplev forskjellen. Din coach vil sammen med deg, lage en plan og gi deg de verktøy du trenger for å jobbe videre mot målet ditt.

Skikjøring med riktig teknikk kan gi deg bedre styrke, utholdenhet, forbedre balansen og koordinasjonen din. Men kanskje viktigst av alt, det vil bidrar til økt skiglede og livskvalitet. Øke din motivasjon og selvtillit på ski sammen med en ProSkiCoach fra Geilo Skiskole.

Sammen ser dere på dine mål og ønsker etter en personlig og teknisk analyse. Du og din ProSkiCoach finner en langsiktig og realistisk vei til dine mål. Vi benytter oss av videoanalyse for å finne små justeringer i skiteknikken som oftest skaper stor forskjell i opplevelsen på ski.
Videoanalyse gir deg også muligheten til å koble sammen og få bekreftet følelser og bevegelser i din skikjøring. I analysen ser vi også på ditt utstyr, dette er viktig for å få optimalisere din utvikling.

ProSkiCoach passer til deg som
– er god på ski men ønsker å utvikles og bli enda bedre
– ønsker inspirasjon og kanskje ny gnist på ski
– ønsker hjelp med målrettet ski trening
– ønsker å oppnå maksimal skiglede og utvikle din skikjøring

ProSkiCoach –  en skitrener med lang erfaring innenfor ski -teknikk, analyse, metodikk, pedagogikk og biomekanikk

ProSkiCoach arrangerer også Clinics for deg som er en dreven skikjører!

Clinics er en type minikurser med forskjellige tema knyttet til skikjøring.
Bli med på ski clinics og finslipe skikunnskapene dine sammen med andre entusiastiske alpinister. Det sosiale er et viktig aspekt for å oppnå maksimal skiglede.

Clinic - Get your ski legs back

En ny skisesong er her og det betyr at det er tid for å sette kroppens bevegelser i skimodus. Ofte er man litt rusten, og det er både bevegelser og teknikker som skal vekkes til liv i kroppen. Vi ser på viktige teknikker som kan være avgjørende for å gi deg en god skiopplevelse og et godt grunnlag for en god skisesong. Dette er for deg som er en entusiastisk skikjører, med lyst på utvikling og skikjøring med likesinnede. Bli med ProSkiCoach på sesongstart clinic, og gi deg selv en god start på skisesongen.

450,- per person

27.desember kl. 11.00-12.50
8.januar kl. 11.00-12.50

Carving Clinic

Du har sikkert hørt om å «legge vekten på ytterski», men hva er det egentlig som kreves for å mestre den perfekte carving svingen? Dette minikurset passer for deg som stått mye på ski, kjører trygt med god fart i røde løyper. Opplev følelsen med å ligge på skjær, la skiene gjøre en stor del av jobben og utnytt energien. Vi snakker ski teknikk; balanse, tyngdepunkt og posisjonering av kroppen. Fokus ligger også på det sosiale, at vi skal ha det morsomt og kose oss på ski.

450,- per person

26.desember kl. 11.00-12.50
29.desember kl. 11.00-12.50
15.januar kl. 11.00-12.50
16.februar kl. 09.30-11.20
23.februar kl. 11.00-.12.50
2.mars kl. 09.30-11.20

Langfredag 29.mars kl.09.30-11.20

Ski Clinic - Woman only

For deg som kjører på ski i variert terreng, føler seg trygg med fart i blå og røde løyper.
Du ønsker å bli enda tryggere på ski og få mer glede ut av ski opplevelsen.
Vi ser på viktige ting i ski teknikken som er avgjørende for å få en fin og behagelig dag i skibakken. Vi snakker om kroppens posisjonering, balanse og dynamiske bevegelser over skiene. For den som ønsker avslutter vi med en felles lunsj på en av Geilo sine ski cafeer. Det viktigste er at vi har det gøy og koser oss, sammen!

450,- per person

2.januar kl. 09.30-11.20