Aktiviteter for familien - hver uke

Hos oss på Slaatta finner dere et godt utvalg av aktiviteter som arrangeres hver uke, hele vintersesongen.
Du kan blant annet bli med på magisk trugetur, teste snowboard eller langrenn for første gang eller la barna bli med på spennende KiDs SKi FuN. Sjekk ut vårt aktivitetsprogram!

Kurs & konferanse - Utdrikningslag - Grupper

Geilo er et mekka for å arrangere kurs og konferanse!
La oss i Geilo Skiskole & Event arrangere et uforglemmelig opplegg med mye latter og samhørighet.
Vinterolympiade, slalåm konkurranse og mye gøy står på menyen.
Vi samarbeider meg GEILO365 og finner akkurat det opplegget dere ser etter.

Feire bursdagen i Vinterparadiset!

Vi arrangerer og skreddersyr bursdagsaktiviteter for store som små.
Grille pølser eller marshmallows i basecampen, bli med på en spennende skitur sammen med Geilo Skiskoles instruktører. Akekonkurranse, Slalåmrenn, Snøskovandring og morsomme lagoppgaver er bare
noen av alle aktiviteter vi tilbyr.
Ta kontakt med oss på booking@geiloskiskole.no så lager vi en bursdagspakke!

Aktiviteter hele året!

Geilo byr på morsomme og opplevelsesrike aktiviteter og hilser store som små varmt velkommen til opplevelser på høyt nivå.

På geilo.com kan du enkelt booke aktiviteter som kanefart, rafting, sykling, rideturer, brevandring, trugeturer, hundekjøring, gruppeaktiviteter etc.