15.februar - 6.mars 2022

Vinterferie aktiviteter for hele familien!
Se også Geilo.com & Skigeilo.no for flere aktiviteter

TIRSDAGER  22.feb / 1.mars
Snowboard prøve på kurs kl. 15.00-16.20
Ønsker du å lære å stå på snowboard? 425,- per person inkl. utstyr. Fra 6 år.

Langrenn prøve på kurs kl. 16.00-17.30
Her vil du få et innblikk i grunnleggende teknikk i klassisk stil. 425,- per person inkl. utstyr. Fra 10 år.

Kveldskjøring Non stop til 19.30

ONSDAGER  16.feb/ 23.feb/ 2.mars
Carving Clinic sammen med en SkiCoach
16.feb kl. 09.30-11.20
23.feb kl. 11.00-12.50
2. mars kl. 09.30-11.20
Du har sikkert hørt om å «legge vekten på ytterskien», men hva er det egentlig som kreves for å mestre den perfekte carving svingen? Dette minikurset passer for deg som stått mye på ski, kjører trygt med god fart i røde løyper. Opplev følelsen med å ligge på skjær, la skiene gjøre en stor del av jobben og utnytt energien.
Vi snakker ski teknikk; balanse, tyngdepunkt og posisjonering av kroppen- dette for å se på hvordan vi kan utnytte skienes utforming når vi står på ski. Vi skal ha det gøy, kose oss og tørre å teste nye ting. 425,- per person.

Barnas slalåmrenn og afterski kl. 14.00-15.30
Bli med på spennende slalåmrenn og gøy afterski for barn. Vi starter med slalåmrenn og deretter leker, danser og koser vi oss med bla. musikk og marshmallows grilling i Slaatta basecamp. Det blir fart, spenning og latter! Vi kjører slalåmrenn i grønn/ lett løype så alle barn kan bli med. Alle barn får premie etter slalåmrenn. 155,- per person

Familietur med aking  kl. 16.00-18.00 480,- / Familie (3 barn + 2 voksne) 1650,-
Bli med på en koselig tur hvor dere får prøve truger, aking og pinnebrødbaking rundt bålet – med venner og familie!
Turen går i skogområdet rundt Slaatta og avsluttes med aking på rumpeakebrett og en hyggelig stund ved Slaatta campfire. Her griller vi pinnebrød (eller annet godt) over åpen ild. Vi tilpasser fart og distanse slik at alle får en fantastisk opplevelse. Dersom det er mørkt på turen bruker vi hodelykter.

TORSDAGER  3. mars
Hopp og rail ski session i Slaattaparken kl. 15.00-16.30
Park session for barn 8-12 år. Kurset passer for deg som ønsker å lære å hoppe og kjøre på rails i terrengparken. For nybegynner til lett øvet. 395,- per person.

Ski clinic for voksne jenter kl. 09.30-11.20 (Kun 3.mars)
For deg som kjører på ski i variert terreng, føler seg trygg med fart i blå og røde løyper. Du ønsker å få mer glede ut av ski opplevelsen. Vi ser på viktige ting i ski teknikken som er avgjørende for å få en fin dag i skibakken. Vi snakker om kroppens posisjonering, balanse og dynamiske bevegelser over skiene. 425,- per person.

FREDAGER  4.mars
Ski Eventyr kl. 09.30-11.20
Bli med på spennende og utfordrende Ski Eventyr. For barn og ungdommer som kan stå på ski i blå bakker og ta heis alene. Vi utforsker skiområdet på Geilo og finner de beste stedene til å stå på ski. Du får sjansen til å møte heispersonell og besøke skipatruljen. Vi tar også en velfortjent pause på Slaatta Stugu med varm sjokolade og hjemmebakt Slaattabolle. 355,- per person.

LØRDAGER 5.mars
Barnas slalåmrenn og afterski kl. 14.00-15.30
Gratis for barn med sesongkort (155,- per person).

Portkjøringskurs for barn kl. 11.00-12.50 (kun 26.feb)
Et minikurs for barn som vil lære seg /bli bedre på å kjøre storslalåmløype. Passer for den som ønsker å prøve for første gang og for den som allerede kan litt. Barnet skal kunne stå på ski ned alle bakker med god fart og parallelle ski. 395,- per person (bookes på epost: booking@geiloskiskole.no)

SØNDAGER  6.mars
Langrenn teknikkurs i klassisk stil kl. 11.00-12.20 – KANSELERT
For voksne som kan gå på langrenn, men ønsker å få bedre flyt og timing.
Påmelding senest dagen før. 425,- per person

Langrenn skøytekurs 13.00-14.20 kl.13.00-14.20 – KANSELERT
For voksne som kan gå klassisk men ønsker å lære skøyting. Få grunnleggende skøyte teknikk og tipps for å oppnå bedre flyt. 425,- per person

Bestill online eller kontakt oss på booking@geiloskiskole.no // +47 32 09 03 7